LADE BATTERIENE

Søndag morgen uten stress, planer eller noe man skal rekke. Jeg ligger enda i sengen uten dårlig samvittighet for at jeg burde vært på farten allerede, mens jeg scroller igjennom instagramfeeden for femte gang. Var det virkelig sånn hverdagen min var før? Herregud, så deilig! Det har vært en hektisk start på året, det skal jeg ikke legge skjul på. Jeg har kanskje tatt på meg mer enn jeg har hatt kapasitet til, og gjort mer enn det jeg trenger å gjøre. Likevel har det vært en flukt for meg, og alltid ha hundre baller i luften. Å alltid la hodet bli distrahert av noe annet. Akkurat nå er jeg på et veldig bra sted i livet. Jeg føler meg bra, og jeg er motivert. Det viktigste for meg frem mot sommeren er å lære meg selv å ta det med ro. Jeg vet om alt for mange som har gått på veggen, og om jeg ikke girer ned fra tid til annen er jeg redd det er dit jeg er på vei. Jeg føler ingenting på det nå, at jeg er sliten altså, men det er jo typisk å kjøre på med alle krefter helt til det plutselig sier stopp. Å stoppe helt opp har jeg ikke tid til, derfor skal jeg ta meg dager som dette der jeg gjør ting jeg ellers ikke har samvittighet. Nå skal jeg hoppe i dusjen, og stå der til alt varmtvannet er brukt opp. Jeg skal ta hårkur, ansiktsmaske, tenne i peisen og gå rundt i morgenkåpe til jeg skal legge meg i kveld. Det er iallfall planen. Uansett hvordan denne dagen blir, så skal jeg fokusere på å slappe av og samle krefter jeg vet jeg trenger for å fungere optimalt. Det tror jeg vi alle har godt av, selv om vi ikke føler for at vi trenger det alltid!

MORGENKÅPE HER

Jeg håper alle har en fantastisk fin søndag ♥
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg