LA OSS SNAKKE OM UNDERLIVET

Et kleint tema, og absolutt noe ikke jeg blogger om daglig. Situasjonen nedentil er vel kanskje noe de fleste holder for seg selv, og såvidt deler med sine beste venninner. Meg som person er ikke flau over sånne ting, jeg både spør og forteller om egne erfaringer. Jeg er en åpen person kan man vel kanskje si.

Derfor syns jeg heller ikke det er flaut å skrive dette innlegget. Jeg har nemlig nettopp fått vite noe som sjokkerer meg kraftig. Jeg ble faktisk så satt ut da jeg fikk høre det, at jeg nesten ble litt uvel. Og det blir jeg svært sjeldent.

Vi svetter like mye “der nede” som vi gjør under armene. 

Hvorfor har ingen sagt det til meg før? Man opplever kanskje at man blir “klam i hakket” om man går i trange jeans på en varm sommerdag, eller andre situasjoner som får deg til å svette. Det er en grunn til at vi blir klam, og det er fordi vi har nøyaktig samme svettekjertler rundt underlivet som vi har under armene. Altså, ÆÆÆ!!

Image and video hosting by TinyPicIntimewipes HER / Intimdeo HER

Jeg føler meg alltid freshest rett etter en dusj, og deretter går det vel egentlig bare nedover frem til neste dusj. Deodoc er en intimserie skapt av to søstre som spesielt er utviklet for svetten i underlivet. Det finnes både til damer og herrer. Du har vel kanskje hørt om ballesvette før? Jepp, det er samme greia. Gutta svetter like mye nedentil som vi jenter.

Nå er det nok ikke mange som har store problemer med overflødig svette i underlivet, men jeg må si forandringen er stor etter jeg startet å bruke Deo Doc. Først bruker jeg intimsåpen i dusjen for å vaske meg, deretter sprayer jeg over med intimsprayen for å holde meg fresh hele dagen. Intimwipsene er til de dagene man trenger en ekstra oppfriskning, noe jeg elsker å ha i veska når jeg for eksempel er ute å reiser. Ikke for å skryte, men det lukter rett så digg der nede!

Disse produktene skal altså ikke brukes inne i vaginaen (eller skjeden om du vil), men rundt den. Bare så vi ikke får noen misforståelser!

Image and video hosting by TinyPic

Du får kjøpt intimsåpen HER, intimsprayen HER og intimwipsene HER ♥

De er også til salgs på Apotek 1!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg