LA OSS BLI KJENT!

Som jeg har nevnt tidligere har vi endelig satt årets styre i BIS Marketing. Jeg kommer til å skrive et mer utfyllende innlegg om BIS Marketing senere, slik at dere vet hva jeg prater om når jeg nevner det 🙂 Det er ingen selvfølge at alle ti kjenner hverandre fra før, derfor arrangerer jeg bli-kjent-kveld hos meg i kveld. Vi gjør det så enkelt at alle tar med seg litt tapas hver, så spiser vi over ett (ti) glass vin. Senere har vi reservert bord på Contra, så dette blir nok en superduper kveld! Man blir alltid mye fortere kjent etter et par glass vin innabords, så dette var en taktisk kveld planlagt av meg 😉 Hehe, neida.

Under har dere et av mine siste antrekk. Det er så ufattelig digg at været er så fint om dagen. Selv om Bergen virkelig ikke hadde den beste sommeren, så kan vi iallfall ikke klage på høsten! Sol i mitt ♥

IMG_3778-2

IMG_3734-2

hihihiIMG_3745-2IMG_3845-2IMG_3793-2Jakke – HM / Skjorte – Mads Nørgaard / Veske – Mulberry / Sko – Nelly / Klokke – Komono

9 kommentarer
    1. hvor kjøpte du den jakken? hvilken hm butikk i Bergen? den var sinnsykt fin! og prisen ? hadde blitt så glad

    2. Er det en kjoleskjorte? Har iallfall veldig lyst på en sånn en! 😀
      Jeg fant den ikke da jeg søkte på Mads Nørgaard 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg