LA MEG PRESENTERE..

Image and video hosting by TinyPic

Hva jeg ønsker å dele rundt butikken så “tidlig” har jeg ikke helt bestemt meg for enda. Jeg syns jo ikke det er så gøy å røpe alle planene når vi ikke åpner før i slutten av juni! En ting jeg kan fortelle dere er at vi er sånn cirka ferdig med innkjøpene til butikken med unntak av et merke vi skal til København for å handle inn i mai. En annen ting jeg kan dele med dere er butikkens daglige leder, Ingeborg! Det er baben på bildene over ♥ Hun skal styre butikkens daglige drift og jeg er så ufattelig glad for at hun er med på laget!

En liten oppdatering på hvordan ting ser ut på den fronten. Her hjemme er vi straks i gang med matlagingen, og jeg må ærlig innrømme jeg faktisk er ganske nervøs.. Haha! Vi skal lage vietnamesisk mat i dag, og herlighet man må jo ha hundre forskjellige ingredienser. Her gjelder det bare å holde tunga rett i munnen! Følg med på snap @julianyland for å se hvordan det går 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg