KYSS DEN DEILIGE DYNA FARVEL

ANNONSE – Affiliatelink til nelly

Hei og god morgen! Jeg har glodd på tastaturet på macen i godt over en time nå. Skulle egentlig vært på Sats klokken syv, men sånn ble det altså ikke. Jeg er så trøtt i dag. Faktisk helt latterlig trøtt. Noen dager er bare sånn, og det er helt greit. Er ikke akkurat i sommermodus med regn og 11 grader ute. Jeg er så innmari værsyk. Som om både energi og livsglede avhenger av været.

🌟 -20% AVSLAG PÅ HELE NELLY, SHOP HER 🌟

(Om du ikke får åpnet linken på telefon, hold den inne å velg “åpne i ny fane”) Tilbudet er fram til fredag, og gjelder ikke blacklist)

Men, nok syting om trøtthet og vær nå. Har dere det fint? Jeg har det egentlig ganske så bra! Ligger fremdeles i sengen med macen på fanget, og på en dag som dette er jeg bare evig takknemlig for å kunne jobbe der jeg vil. Men gleden har vært kortvarig, for nå holder jeg på å tisse meg ut – samt at jeg burde komme meg på trening. Så jeg får kysse den deilige dyna farvel for i dag, så snakkes vi senere babes!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg