KVELDSPRATEN + HVA SOM SKJER MED BRYNENE MINE

For en dag.. Den mest innholdsrike mandagen på lenge! Jeg har mye å fortelle dere i dagene som kommer. Akkurat nå må jeg bare samle mine egne tanker, og la alle inntrykkene synke inn. Jeg har nettopp kommet hjem. Nå sitter jeg i pysjen å drikker en kopp te av alle ting. Jeg fikk teen i julegave av lillebroren min, men har faktisk ikke åpnet pakken før nå. Det er en slags chai te med chilli, ingefær og sitron. Tenkte det kunne være bra å avslutte dagen med, siden jeg ikke er helt i form. Lurer på om jeg i det hele tatt får sove i natt. Alt for mange tanker som kverner i hodet.

Over til noe helt annet før jeg sporer av, og blir sånn irriterende blogger med mange hemmeligheter som ikke kan deles. Hva syns dere om brynene mine?

Som typisk blond, nordisk jente har jeg aldri vært “blessed” med verken lange mørke vipper, eller spesielt fyldige bryn. Det har egentlig aldri plaget meg, siden det er såpass lett å jukse seg til det éne og det andre nå til dags. Hva er det ikke litt vippeextensions og brynspenn kan fikse? Jaja, dårlig forbilde og alt det der. Man burde omfavne sin naturlige skjønnhet, sies det. Meeeeen, det er ikke helt min greie! Vippeextensions har jeg brukt i flere år, men det som virkelig har vært en totalforandring hos meg det siste året er brynene mine. De stakkarslige, blonde hårene som ikke er godt for noe. Jeg husker første gang jeg var på Brow Rehab, så spurte hun meg om jeg var en sånn som hadde “nappet litt for mye” back in the days. Flaut måtte jeg bare svare “nei, this is all me….”. Hahah!

Jeg har lenge brukt serum på vippene, men har det siste halvåret også brukt serum på brynene. På bildet over har Brow Rehab i Bergen kun farget og formet de. Ellers er dette mine bryn. MINE bryn!! Alt jeg har tegnet på er bittelitt helt framme i midten. Ellers er det kun mine egne hår. Faen at jeg ikke har et før/etter bilde som viser dere den syke forskjellen. Fra tynne bryn uten fylde i det hele tatt, til det her.

Jeg har skrevet om serumet jeg bruker før, men det er altså Komorebi sitt mirakelserum. Helt ærlig er jeg alltid skeptisk til skjønnhetsprodukter som lover for mye, spesielt siden jeg hadde så dårlig utgangspunkt med brynene. Men så feil kan man ta! Ville bare gi dere min varmeste anbefaling om du har slitt med like stusselige bryn som meg. Nå er de langt fra stusselige, vil jeg tørre å påstå. Takket være en liten flaske, som jeg påfører hver kveld.

Nå er Komorebi satt ned til kun 199,- hos Nelly! Hele ingredienslisten + mer info om serumet finner du HER ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg