KVELDENS NETTBESTILLING!

REKLAME – AFFILIATELINKER

Fjoh, nå har jeg nettopp hatt en real shoppingrunde! Når jeg ser igjennom hva jeg klikket med meg hjem, så er alt veeeldig preget av at jeg skal mye ut å reise denne måneden. Mange gensere, jakker, sko, bager osv til Island, kosesett til å fly med, stæsj til Dubai og Køben partytopper til kvelden osv. Pluss treningsklær, siden det er nytt år og nye muligheter 😉 Haha! Heldigvis er det klær jeg garantert kommer til å bruke hjemme resten av vinteren også 😀 Har handlet litt blandet både fra salget og nyheter! Under ser du hva jeg har shoppet!

HUSK AT NELLY HAR OPPTIL -70% AVSLAG PÅ HELE SALGET HER! ♥

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

10. HER / 11. HER / 12. HER / 13. HER / 14. HER / 15. HER / 16. HER / 17. HER / 18. HER

19. HER / 20. HER / 21. HER / 22. HER / 23. HER / 24. HER / 25. HER / 26. HER / 27. HER

28. HER / 29. HER / 30. HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg