KVELDENS MATHANDEL

ENDELIG FREDAG! Den beste dagen i uken! Hvorfor? Fordiiiiii da betyr det som regel handling (elsker å handle mat), lage noe ekstra godt (elsker å lage mat), drikke god vin (elsker god vin), være sosial og nyte hverandres selskap (elsker å nyte selskap). Så ja, der har du oppskriften på en perfekt start på helgen for meg.

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en koselig handletur i Bogstadveien, har handlet inn deilig fersk fisk, blåskjell og sjømat til kveldens middag. Det kommer til å bli så godt! Vi blir hele åtte stykker rundt bordet i kveld, med flere av mine favorittmennesker. Gledings!

Nå sitter jeg nærmest å tripper på kjøkkenstolen fordi jeg er så klar til å hive meg inn på kjøkkenet for å starte matlagingen. Ville bare titte innom for å si hei, og GOD HELG ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg