KVELDENS ANTREKK

REKLAME – AFFILIATELINKER

KIMONOHER / BUKSEHER

Hola babes! Åh, i dag er jeg så ubesluttsom. Har prøvd seriøst ti forskjellige antrekk, men finner ingenting å ha på meg i kveld.. Noen dager funker liksom ingenting! Men.. Tror jeg har endt opp med dette kimonosettet, både fint og superbehagelig. Jeg skal i bursdag til en venninne som heter Tuva, og det blir en gøy girls night out. Planen min er å trene i morgen, så skal prøve å komme meg hjem tidlig og ikke drikke så mye 😀 Kryss fingrene for meg, som egentlig er shottedronning på byen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg