kvelden i går

 


Kjole – Nelly.com, Smykke – Forever 21, Sko – HER

Hadde en herlig kveld ute i går, selvom det ikke var så mange på byen som håpt! Jeg ligger enda i sengen, mens mobilen min ligger oppe. Uheldigvis. Orker ikke hente den.. Tenkte jeg skulle sluske meg litt til med tv-serier før jeg hopper i dusjen. I dag kommer verdens beste Birte og tvillingsøsteren hennes på besøk til Molde, og jeg gleder meg som en GAL! Birte er vel egentlig min aller beste venninne, selvom vi så og si aldri møtes. Hun bor i Bergen, og jeg bor jo her i Molde (snart Oslo). Vi er veldig flinke til å reise sammen da! Vi har både vært på Karpathos og i Israel sammen, og vårt neste reisemål håper vi blir til Kapp Verde. Glede! Forresten! Nå har nelly.com en konkurranse der dere kan vinne 10.000 kr (!!!!) å shoppe for, iiiik! Alt dere trenger å gjøre er å stemme på hvilken reklamefilm de skal bruke i sin neste kampanje. Det tar bare to sekunder. Burde egentlig ikke tipse dere om dette, siden jeg helst vil vinne selv… Hihi! Et lite tips fra meg 🙂 Dere kan delta HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg