KVALM ETTER TRENING

Jeg er egentlig litt kvalm etter power step timen, kjørte virkelig alt jeg hadde selvom jeg ikke klarte å henge med alltid. Dårlig kondis much? Hah! Har kun fokusert på styrke den siste tiden, men heldigvis kommer kondisen seg sakte men sikkert nå som jeg starter med cardio 🙂 Elsker virkelig power step! Kommer et innlegg senere om mine favoritt-gruppetimer, så titt innom i kveld. Nå har jeg en time med avslapping før jeg må få på meg maska. Skal ut å spise middag med Cathrine på Brazil, en resturant jeg har hørt veldig mye bra om. Gleder meg! Fikk en liten pakke i posten i sta også, med tre kjempefine plagg.

(Annonselenker)

2
Topp her! Ser for meg denne passe til alt, både jeans, skjørt og shorts 😀

1
Hvit bodycon her! ÅÅ denne kjolen er helt fantastisk, gleder meg til å vise den på! 😀

P3040740-2Denne er dessverre utsolgt, men det finnes sykt mange fine i samme mønster her!

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg