KVALITETSTID FØR MOTEFEST

IMG_6444IMG_6475

Da var innkjøpsuken straks ferdig, og det er både utrolig deilig samtidig som det er litt trist. Det er så mange hyggelige mennesker man blir kjent med i løpet av disse dagene, men heldigvis sees man jo igjen! I kveld var egentlig planen om å dra på Nox for en skikkelig fashion-fest med Motei, men… Jeg orker faktisk ikke merker jeg. Jeg vil mye heller få litt skikkelig kvalitetstid sammen med June og Glenn før jeg reiser i morgen. Vi tenker å dra ut for å spise, noe som skal bli en perfekt avslutning på en travel uke.

9 kommentarer
    1. Hei 🙂 Jeg bare lurte på om du har sluttet på BI, siden du har reist så mye i januar/februar? Mulig du har nevnt det før, men kan ikke huske det:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg