KUN I DAG: -25% PÅ HELE NELLY

ANNONSE

Halla babes! Nå er det en stund siden jeg delte en rabattkode med dere, følte kanskje det ble litt mye uken rundt Black Friday? Haha! Nelly har jo hatt et tilbud hver eneste dag i desember, men i dag syns jeg faktisk dagens luke var for god til å ikke dele! Nå får du nemlig -25% avslag på HELE butikken 😀 Om du shopper for 500kr får du -15% rabatt på hele kjøpet ditt, for 1000kr -20% rabatt og alt over 1500kr så får du hele 25% rabatt. Under finner dere mine favorittantrekk fra Nelly, som jeg har hatt på meg den siste måneden.

TILBUDET FINNER DU HER ♥

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER / BOOTSHER

DRESSJAKKEHER / DRESSBUKSEHER

KJOLEHER

KJOLEHER

KJOLEHER

DRESSJAKKEHER / DRESSBUKSEHER / BOOTSHER

Happy shopping! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg