KROPPSANALYSE NEXT

Bilde tatt 01.11.14 kl. 19.42 #2

HEI! Nå sitter jeg å motvillig sipper på en pre-workout-drink som Kristoffer mikset sammen til meg. I går kveld var vi på trippel date og dro ut for å spise sushi. NAM! Kvelden hadde nok blitt mye senere hadde det ikke vært for at jeg måtte stå opp halv ni for å dra på PT-time på Sats Bergen. I dag skal vi ta kroppsanalyse av meg, og det syns jeg høres litt skummelt ut. Ikke fordi jeg er redd for å ha høy fettprosent eller noe sånt, men hun sa “spis og drikk så normalt som mulig” før testen, og jeg er jo livredd for at jeg har fått i meg litt for mye vann (eller vin) som kan påvirke resultatet. Maskinen er kanskje ikke så følsom, hva vet vel jeg? Det blir uansett spennende å se!

Denne helgen startet tydeligvis tilbake i 2008-stil med webcambilder med ræva kvalitet. Øverste bildet er etter middagen i går, og det under her er åpenbart meg akkurat nå, “klar” for å dra på trening. Det er derfor jeg digger å ha PT! Hadde vi ikke avtalt time nå hadde jeg aldri i verden kommet meg på trening.

Bilde tatt 11.04.15 kl. 09.23

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg