KOSETID

Hei, og god natt! Tidligere i kveld dro jeg bort til Glenn som endelig har kommet tilbake igjen til Oslo. Det var så godt å se han igjen, og jeg har savnet han kjempemasse! Vi spiste sushi og koste oss med deilig kakao mens vi så kveldens episode av Top Model i reprise på tv3play. Han skal på jobb igjen allerede klokken 05.20(!!!!!) i natt, så jeg ble der ikke så lenge før jeg dro hjem igjen. Nå ligger jeg å ser på The Vampire Diaries. Jeg har startet igjen på sesong 1, selvom jeg egentlig har sett alt. Haha! Men det er jo flere år siden jeg så de første sesongene, så jeg syns faktisk det er like spennende å se det igjen nå. Huff..  Siden jeg sov så mye i dag er jeg såklart lys våken nå. Kan egentlig bare takke meg selv, men siden jeg har vært i skikkelig kjip form i dag kjente jeg det var digg å slappe av. I morgen blir det derimot en travel dag! Skal bl.annet farge håret mitt igjen hos Silje på Hendrix, og det gleder jeg meg masse til. Så kommer en av mine moldebestiser, Martine på besøk for å være her helt til fredag – det gleder jeg meg sykt til! På fredag kommer jo også Kristoffer og det er duket for festhelg med cupfinale på søndag. ÅH, dette blir en bra uke dere!


Jeg er veldig vakker uten sminke forresten. Bildene er stjelt fra bloggen til Glenn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg