KOSELIG KVELD

Hei hopp! Kom nettopp inn dørene etter en kjempekoselig fredagsmiddag nede på Aker Brygge sammen med Kristian, Bjørn Erik, Andrea og Fredrik. Vi satt lenge og skravlet, spiste god mat og tok oss noen kalde øl. Utrolig deilig! Viktig å utnytte kveldene nå før sommeren er over for i år. Merket det var utrolig kaldt da vi skulle gå hjem i sta, brrrr. Føler tiden har gått så sykt fort. Snart er det jo høst! Når vi kommer hjem fra Gran Canaria om noen uker så er det sikkert snø i Oslo om jeg ikke tar helt feil..


Cirka så glad var jeg og Benny i sta. Ehe.
Mens jeg og Kristian derimot!   Nå skal jeg hoppe til sengs, er utrolig sliten etter dagen! Sov godt snuppiser <3 Ble forresten ingen Bergentur på meg, til de som lurte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg