KOS

God morgen! Nå har vi, eller jeg nettopp våknet. Birte ligger enda å sover, og jeg har fått streng beskjed om å vekke henne klokken 12 presis. Haha! I går glemte jeg helt av kamera mitt, men hadde en utrolig koselig dag. Først sammen med Birte og Jarl, før vi ble hentet av min kjære som endelig har kommet hjem etter nesten tre uker på “jobbreise”! Vi lagde deilig lasagne og bare slappet av i går kveld, siden vi skal ut i kveld. Er bedt i en bursdag, og den starter allerede klokken seks! Om jeg og Birte skal rekke alt vi skal før da må vi egentlig bare hive oss rundt og starte nå.. Det tar ikke akkurat kort tid å fikse seg når man er to like vimsete jenter 😀
Jarl og meg. Det var så koselig å se han igjen i går!  Beklager dårlige iPhone bilder btw, skal være flinkere med speilrefleksen i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg