KORTSLUTNING

Hei og GOD påske alle sammen! Her i Molde er det som om hjernen min får en kortslutning. Jeg går inn i full relax-mode og tenker at alt man egentlig burde gjøre kan man gjøre senere. Er det ikke fantastisk? Det er jo tross alt ferie! Jeg merker også at jeg får en helt nydelig ro i kroppen av å vite at alle butikkene osv er stengt. Da er det faktisk ikke så mye man kan gjøre annet enn å slappe av, spise god mat og late seg i joggisen dagen lang. Nå har jeg vel og merke ikke slappet av så mye etter at jeg kom hjem på onsdag *kremt*. Det har vært fest, vennetid, bursdag og egentlig bare mye på agendaen. I dag er planen derimot å ta det kraftig med ro, og dagens første plan er familielunsj hos mamsen. Egentlig er jeg litt sent ute siden jeg er hos pappa nå, og burde komme meg i bilen.

 

GENSERHER / BUKSEHER

Ellers har jeg bodd i denne joggedressen fra Ellesse siden jeg kom hjem. Iallfall når jeg er inne. Herreguud den er så digg! Okei, dette ble en veldig kjedelig og random oppdatering. Jeg har som sagt funnet påskeroen og nyter den til det fulle ♥ Jeg skal forresten godkjenne å svare på kommentarene deres om litt, jeg har ikke glemt de!

2 kommentarer
    1. Å så nydelig hun er lille gullet-jeg måtte bare se lenge på det vakre lille ansiktet til Sara-lille❤️Å så skjønn hun er!!!!!!
      Si meg-i all vennskapelighet-du farter jo så mye rundt-hvor er lille skatten henne da? Du er så mye borte fra henne syns jeg

      1. Hihi, ja hun er nydelig <3 Zara er enten med meg når jeg reiser, eller så har jeg gode venner som passer på henne og som hun kjenner godt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg