kontraster

Livet er så kontrastfyllt. Fra kvelden i går som var helt fantastisk, der jeg og June koste oss gløgg ihjel mens vi var en liten tur på byen – til å våkne opp til en lei beskjed. Jeg vil ikke utdype mer hva som har skjedd, og håper på forståelse for det. Jeg kommer til å blogge som normalt uansett, for det er viktig å prøve å tenke på andre ting også når ting er leit.  Som sagt i forrige innlegg var jeg på Kampanje Kick-Off for Canon i går, og da fikk jeg et splitter nytt kamera! Kommer til å ha et utrolig kult prosjekt med de, så gled dere til å se resultatet 🙂 Etter det var ferdig dro jeg til June for å spise god mat, sladre fra oss og rett og slett slappe av. Plutselig fikk vi lyst til å snuse litt på utelivet, så da var det bare å hoppe i første og beste antrekk og komme oss avgårde siden det var ganske sent. Som sagt koste vi oss masse i går, selv om dagen i dag er helt annerledes enn jeg trodde da jeg la meg i går. Planen var egentlig å dra hjem til Molde i kveld, men etter mye om og men kom vi fram til at jeg kan vente til jeg har eksamen om to uker. I kveld skal jeg bare slappe av regner jeg med, er egentlig ikke helt i form til å gjøre noe annet heller. Håper dere får en fin fredag, så blogges vi om noen timer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg