KONTRASTER

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

HVERDAG! ♥♥♥♥ Det er veldig deilig å være på ferie, slippe seg løs og nyte varmen – men det er noe helt spesielt med å stå opp tidlig, spise speltlompe til frokost, jobbe med blogginga og rydde huset også. Som du kanskje skjønner er jeg hjemme fra Marbella – og…. jeg har ikke tatt ett eneste bilde på turen. Utrolig synd, men jeg har levd i nuet for å si det slik 😉

Nå er jeg i Bergen, etter en svipptur innom Oslo på søndag for å pakke om kofferten. Nå har jeg faktisk ikke sett typen min på over en MÅNED!! Det er ny rekord i dette avstandsforholdet, men når det er travel på hver sin kant så kan ukene ha en tendens til å fly avgårde. Never again, sier bare jeg.

Deilig morgen ♥ Jeg har omtrent ikke sovet i natt, og lå bare å vrei meg samtidig som jeg prøvde febrilsk å få typen til å slutte å snorke uten å vekke han. Om noen har tips på den fronten så si gjerne i fra. Tenkte faktisk å ta meg et par timer på øyet nå når jeg er ferdig med den viktigste jobben, men jeg er ingen stor fan av å sove på dagen og føler det er SÅ bortkastet tid? Samtidig så er det jo viktig med nok søvn for å klare å fungere i det hele tatt. Dagens store dilemma!

ANSIKTSMASKEHER

Har tipset om denne SÅ mange ganger, men sier det igjen – den beste quick fix masken jeg vet om! Føler huden blir så ren, hydrert og glødende etterpå. Best av alt er at den koster rundt 100-lappen 😀

RENSHER / ANSIKTSKREMHER

Ellers liker jeg hudpleie til Löwengrip veldig godt! Rensen er skikkelig drøy, og dagkremen er perfekt under sminken (spesielt etter masken over!). Liker godt kremer som føles lette, men gir mye fuktighet som huden min trenger. Føler jeg må ha en liten selvpleiedag i dag, og disse er mine favorittprodukter.

Nå skal jeg gruble litt til om jeg skal ta meg en liten powernap eller ikke, vi snakkes!

3 kommentarer
    1. Hei! Tusen takk for tips ang den masken! Jeg har også testet ut de andre i serien – og de har blitt min holt grail! Kom gjerne med flere budsjettvennlige tips om du har

    2. Fint at du levde i nuet på ferie, det er nok det beste for kropp og sjel! Godt at du er tilbake også! Hverdagen er og fiiin! 😀
      Tenker det ble en super kos gjensynsglede med kjäresten da! <3 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg