KONTRAKTEN SOM FORANDRET ALT

For nøyaktig ett år og én dag siden underskrev jeg og Janne husleiekontrakten til Janne & Julia. Det er en 5-årskontrakt, og jeg husker som om det var i går at vi tullet at vi ikke måtte gå konkurs i løpet av den tiden. Der og da visste jeg ikke helt hva jeg gikk til. Plutselig står navnet mitt på en kontrakt på en næringseiendom i gågaten i Bergen. Skummelt som faen. Dette året har gått utrolig fort, og jeg hadde aldri sett for meg at livet mitt skulle bli slik det er nå. Det skremmer meg at så mye kan forandre seg på ett år, og livet du tror du har i vente kanskje ikke blir realiteten i det hele tatt. At jeg nå ikke kan spå hvor jeg er om bare ett år frem i tid syns jeg er ufattelig spennende, og gjør livet verdt å leve for meg. Uansett hvor rart det måtte høres ut. Som jeg har nevnt tidligere er jeg en rastløs sjel som trenger forandring for å ha en god livskvalitet, og hvem vet hvor jeg er 18.mars 2018?

Så langt har butikken vært et ufattelig spennende eventyr. I dag tidlig hadde jeg og Janne et eiermøte der vi planla strategien videre som vi skal ta opp på mandagsmøtet med resten av teamet. Akkurat nå ser jeg utrolig lyst på fremtiden, og jeg er så ufattelig motivert til å jobbe enda hardere, mer strukturert og bedre for at vi alle skal nå målene vi har satt for sjappa. At jeg er så heldig å kunne jobbe med så flinke mennesker er helt utrolig. Både Janne, vår daglige leder Ingeborg, ekstrahjelpen Henriette og vår nye intern Hedda er helt fantastiske på hver sin måte. Hva har jeg gjort for å fortjene dette? Jeg vil også si TUSEN TAKK til alle som har fulgt med det siste året. Dette er en stor milepæl i mitt livs reise, og det er først nå jeg har begynt å innse at hardt arbeid gir resultater. Det gjør meg bare enda mer gira til å jobbe enda hardere fremover.

Ha en fin lørdag!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg