KONTORROTTE

Jeg kan virkelig ikke skryte på meg den mest innholdsrike dagen i dag. Det ordet som beskriver meg mest må vel bli kontorrotte. Siden i dag tidlig har jeg vært på kontoret i hele dag å oppdatert salgsprisene på Janne & Julia. Vi har nemlig startet SOMMERSALGET, og har seriøst over halve butikken til helt syke priser. Sjekk ut hele salget her ♥

I dag har jeg på meg bomber fra by Malene Birger (link her), og genser her!

Herreguuud, hodet mitt er helt kake haha. Jeg har seriøst nistirret på en dataskjerm i HELE dag, så akkurat nå klarer jeg ikke å se klart. Skjønner ikke de som klarer å jobbe med tall dag inn og dag ut, all respekt altså!

Nå skal jeg snart stikke fra kontoret. Bikkja må luftes, og jeg må få i meg noe mat! I kveld vet jeg ikke heeelt hva jeg skal enda. Jeg er invitert på fest, samtidig som det frister å ta det helt rolig. Vi får se hva kvelden bringer. Snakkes senere!

3 kommentarer
    1. Hei og god morgen
      Bare ett spørsmål
      Hvordan er det bo på smart hotell i Oslo? Er det like bra som ett vanlig hotell
      Skal vere i Oslo over flere dager så da tenkte vi prøve bo der
      Svar meg gjerne på Mail
      Ha en flott torsdag i regnet

      1. Hei! Smarthotel er akkurat som et vanlig hotell. Superbra frokost, freshe rom og helt fantastisk service. Anbefales 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg