Konkurranse! Vinn express remover og ColoRama neglelakker

//Sponset produkt, ærlige meninger. Jeg må si jeg er raus med konkurranser for tiden, er dere ikke enig? Syns uansett det er utrolig moro, iallefall når jeg kan dele ut premier jeg virkelig er glad i selv! Det er vel ikke bare meg som HATER å ta av seg neglelakken? Jeg for min del orker ikke sitte der med bomullsdotten å gnikke den av meg, finger for finger. Da blir det heller til at jeg bare lar neglelakken forfalle sakte men sikkert, og til slutt er borte.  Jeg har brukt Maybelline express remover en goood stund nå, og jeg har faktisk kjøpt meg en ny fordi den jeg fikk sponset er tom.. Dette er neglelakkfjernings fremtid girls! Step by step: 1. Stikk fingeren ned i beholderen. 2. Vri flasken en halv runde rundt, før du tar opp fingeren igjen.  3. Neglelakken er helt borte.  Til sammen vil du nok få av neglelakken på alle fingrene på under 30 sekunder. Det går så utrolig fort! Du stikker på en måte fingeren din ned i et hull med myke vegger, akkurat som bomull. Når du da vrir flasken rundt, går neglelakken bort. Nå over til selve konkurransen. Har DU lyst til å vinne 1 Color show pakke (neglelakker), og 1 express remover?   1. Gå inn på facebooksiden og velg hvilken neglelakk du vil ha her.
2. Legg igjen en kommentar med fargen du vil ha. Husk å legg igjen mailadressen din så jeg får kontaktet vinneren!  Ah, se så mange herlige farger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg