KONKURRANSE – SILK ÉPIL 7

Hei hopp, endelig er butikkene åpne igjen siden det er 3. juledag 😀 Hihi! Det vil jeg feire med å dele ut to nye epileringsmaskiner til leserne mine. Jeg er så utrolig fornøyd med den jeg selv har, noe jeg har sagt i alle innleggene jeg har skrevet om den. Jeg har aldri prøvd noen andre epileringsmaskiner før, så jeg har på en måte ingenting å samenligne med, men siden man kan bruke denne i vann så funker den perfekt for meg i dusjen! Alt dere trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar med mailadressen deres, så trekker jeg to vinnere 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg