konkurranse! jeg har en ny seriefavoritt

Da Gossip Girl forlot tv-skjermen var det som om hjertet mitt stoppet. En serie jeg har fulgt med på i mange år. En serie jeg har grått, ledd og kanskje vært litt vel overentusiastisk til. Greit nok, det finnes nok av dramatiske jenteserier der ute, og tro meg; jeg har sett alle. Den type serie er altså ingen mangelvare. Personlig har jeg fått litt nok av dårlige kopier av Gossip Girl, og har nå nettopp startet å se en ny serie som heter Girls. Har bare sett to episoder av den, men jeg tror jammen meg jeg er hekta! Dette er en Amerikans tv-serie der man følger fire jenter i New York. MEN, i stedet for Balenciaga-vesker og kjoler fra Dior tar serien for seg fire helt vanlige jenter, og livsprobleme som følger med. Det er deilig å endelig ha en serie man faktisk kan kjenne seg igjen i, og le av probleme deres nettopp fordi du havner i samme type situasjoner selv. 

Denne serien er en fantastisk blanding av humor, pinlige øyeblikk og feel-good scener. Serien er også godt belønnet med terningkast 5 fra både Dagbladet og P3, og den går på Nrk3 hver fredag. 
I anledning at jeg endelig har funnet meg en serie jeg kan relatere meg selv til, ønsker jeg å kjøre igang en konkurranse på bloggen. Jeg trekker 10 vinnere som vil få hele sesong 1 av serien. Alt du trenger å gjøre er å klikke på DENNE linken, der du skal svare på hva jenta i hovedrollen heter. 

 

Altså, om du vil vinne første sesong av serien gjør du følgende;
1. Se traileren.
2. Få med deg hva jenta i hovedrollen heter.
3. Klikk deg inn HER, og svar på hva hun heter. 
Så, hva syns dere? Er dette en serie dere kunne tenkt dere å følge med på? Ikke røp noe bare, om dere allerede har sett den!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg