KONKURRANSE! Dorco Shai <3

Hei hei, og god søndag! Vi koser oss fremdeles på solfyllte Gran Canaria, og dagene går som regel til soling, trening, gode måltider og en liten fest i ny og ne. Hvordan er været hjemme?  Tenkte å tipse dere om mitt absolutte favorittprodukt denne ferien. Det er jo ingen hemmelighet at vi jenter må barbere både bikinilinjer, legger og armhuler oftere når vi er på ferie, for noen uønskede hår her og der er faktisk ikke akseptabelt når man skal strutte rundt i bikini. Jeg sverger til Dorco Shai sin barberhøvel, den er som en drøm! Den glir over leggene og gjør de silkemyke, og høvelen holder lenge. Den er ikke slik at jeg må bytte den ut etter tre gangers bruk, heller tvert imot. Jeg skal være her i to uker, og jeg trenger kun den éne høvelen!

Nå kan dere bestille en gratis prøvepakke, og det gjør dere HER 😀 Og dere? Den som gjør det er med i trekningen av 2 stk Deborah Lippmann neglelakker, og 2 stk Dior Bronze Creme! Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet når dere har bestilt pakken, og dere er med i konkurransen! Porto på 39,- tilkommer, men det er vel ingenting i forhold til hva pakken inneholder? På butikken koster slike blader over 100 kroner.. Dere kan når som helst stoppe abbonementet deres, helt gratis 🙂    //Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg