KOMMENTARER OM FJESET MITT

Jeg er så UFATTELIG lei av alle disse kommentarene rundt at jeg liksom har tatt fillers i hele ansiktet. Både på jodel og i kommentarfeltet på bloggen har jeg flere ganger lest at “nå har det gått for langt, slutt å sprøyt ting i fjeset ditt!!” Det er faktisk dritirriterende. Nå skal jeg selvfølgelig ikke stille meg helt uforståelig til kommentarene, for jeg har jo fillers i leppene. Kun leppene. Ikke i kinnbena, haken eller andre steder folk mener på.

Så, om du vil skrive drit om fjeset mitt – så skriv heller at fjeset mitt er stygt “fordi det bare er sånn”. Ikke fordi jeg har fylt det opp med noe som helst. Jeg bryr meg ikke om du ikke liker hvordan jeg ser ut – men jeg orker ikke at folk skal gå rundt å tro/spre rykter om noe som ikke er sant. Takk for oppmerksomheten, det var bare det jeg ville si.

*Turning my back to the haters*

Hhahah neida, hadde bare ikke et annet bilde å bruke.

2 kommentarer
    1. At de kan si noe sånt i det hele tatt! Sikkert fordi du sminker deg så fint og får en sunn glød. Da “må” det jo være fake, haha. Du er smashing!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg