KODE SOM GIR OPPTIL -80% PÅ SALGET

Hey babes! ♥ I dag har jeg en sånn dag der jeg har alt for mye å gjøre, at jeg ender opp med å ikke gjøre noe. Klokken er snart tolv, og så langt har jeg kun vært på synsundersøkelse og skravlet med Ingeborg i butikken. Hehe, arbeidsjernet sitt det!

Jeg vet dere liker når jeg kommer med ekstra deals hos Nelly (eller jeg tror iallfall det??), så nå tenkte jeg å tipse dere om en ekstra kampanje som KUN varer i dag!

Få -10% EKSTRA avslag på salget med koden “10off“. Det vil si at du kan shoppe med opp til -80% rabatt, helt SYKT spør du meg! 😀  Link til salget her!

HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER / HER

BRUK KODEN “10OFF” FOR Å FÅ -10% EKSTRA AVSLAG HER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg