KODE SOM GIR EKSTRA RABATT PÅ NELLY!

Til de som har meg på snapchat (julianyland), så kanskje at jeg var på vei til å legge meg allerede i syv tiden. Dette har vært en sykt lang dag, og da jeg kom hjem i sta var jeg så sliten at jeg faktisk gikk rett i seng klar for å sove. Først så jeg naturligvis Paradise (hekta hvert år), før jeg skulle legge meg til rette for litt skjønnhetssøvn. Dessverre var ikke kroppen like samarbeidsvillig, så jeg ble liggende for å nettshoppe i stedet. Hihihi.

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER / 10. HER / 11. HER / 12. HER / 13. HER / 14. HER / 15. HER / 16. HER

Nelly har shoe week denne uken, og akkurat nå har jeg en kode som gir dere hele -25% rabatt avslag på skoene over pluss mye mer!

BRUK KODEN “NLYSHOES25” I KASSEN FOR Å FÅ -25% RABATT, hele utvalget finner du HER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg