KODE SOM GIR 3 FOR 2 PÅ ALT FRA NLY

Hey babes ♥ Alt bra? Jeg har hatt en sååå effektiv dag, og det føles DEILIG. Jeg og June burde egentlig jobbet sammen hver eneste dag, for vi får virkelig gjort mye bra jobb sammen! Det er så deilig å ha en bestevenninne som også driver for seg selv, og som forstår hva jobben innebærer. Dessuten er det jo ekstra koselig å kunne jobbe sammen dagen lang!

Nå skal vi straks starte på middagen, men først tenkte jeg å dele et skikkelig bra tilbud med dere 😀 Akkurat nå får dere 3 for 2 på ALT fra NLY Brands! Det gjelder både ordinære varer OG salget. Mye penger å spare her altså. Bruk koden “3for2” i kassen HER. Under finner dere både mine partyfavoritter + hverdagsfavoritter ♥

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

Partysesongen er rett rundt hjørnet! I år kommer jeg til å satse mye på sets. Det er SÅÅ kult, og ikke minst mye varmere å gå ute med enn kjoler! Matchende dressjakker, bukser og sets generelt er noe jeg virkelig brenner for. Haha. Kanskje jeg var en set-designer i mitt tidligere liv..

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

Hverdagsklær må man jo alltid ha! Om man vil ha nye jakker er det jo helt perfekt å benytte seg av tilbudet med 3 for 2, for her kan man spare MYE ♥

FÅ 3 FOR 2 PÅ ALT FRA NLY BRANDS! BRUK KODEN “3FOR2” I KASSEN. LINK HER!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg