KØBENANTREKK

Image and video hosting by TinyPic

BLACK & GREEN

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicJakke – hm / BukseHER / SkoHER / KlokkeHER / Veske – Coccinelle / Sunnies – Céline

Antrekket jeg vandret rundt med i København i går. Wææ jeg må bare si det igjen, jeg elsker denne buksen! Den sitter som et skudd og er superbehagelig å gå med. Ikke var den dyr heller. Et skikkelig kupp med andre ord 🙂 Akkurat nå sitter jeg på kanten av kjøkkenstoler å skriver, for straks skal jeg avgårde til en venninne for vin og tapas. Ah det kommer til å bli så godt! Jeg må innom butikken på vei ned, noen tips til hva jeg kan lage som tapas?

8 kommentarer
      1. Tusen takk Camilla! 🙂 Jeg bruker egentlig ikke så mye fast i form av shampo/balsam, men jeg elsker biosilk og bruker det hver eneste dag 🙂 Klem

    1. Elsker å gå rundt i den byen altså! De buksene e kjempefine på deg – du har allerede lange bein og så den rumpa di da! U go girl
      Linn x

    2. Hei 🙂 lurer på hvor høy du er?
      Tenker å kanskje kjøpe buksen, men er bare 160 lav så tror kanskje den kan bli litt for lang?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg