KNEKKEN

Hei og god mandag. I går ble det ingen oppdatering, og grunnen til det var enkelt og greit fordi jeg ikke gadd. De siste ukene har vært superhektisk med skole, så prøver jeg jo å opprettholde bloggen samtidig. Sistnevnte har jeg overhodet ikke klart så bra som håpet, og da blir man faktisk jævlig irritert på seg selv. I går hadde jeg skikkelig knekken, der jeg vurderte å gi opp hele skoleprosjektet.

De siste ukene har hverdagen min endret seg ganske mye, både på privaten og skolefronten. Jeg er et skikkelig rutinemenneske, så når ting endrer seg på mange plan i livet mitt blir jeg helt forvirret og ting blir gjort veldig halvveis. Nå har jeg kun én uke igjen av den verste eksamensperioden før det blir roligere, så da skal jeg nok klare å få orden på sakene igjen.

Helt ærlig tror jeg ikke noen av dere som leser bloggen tenker spesielt mye over det, men bloggen betyr veldig mye for meg så jeg blir litt skuffet over meg selv når jeg ikke klarer å levere som ønsket. Det er mest for min egen del, og ikke fordi jeg tror dere blir lei dere fordi jeg ikke oppdaterer 🙂 Haha! Nå skal jeg skrive ferdig hjemmeeksamen i sosiale medier før jeg hopper videre til hjemmeeksamen i metode. Mandag 7.desember kan ikke komme fort nok!!

IMG_9831-2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan går eksamensperioden for deg? 

Senere i dag kommer forresten et innlegg om BI med spørsmål og svar, så de som er nysgjerrig rundt det burde klikke seg innom 🙂

12 kommentarer
    1. Synes du er kjempe flink til å blogge. Imponerende at du klarer å sjonglere blogg, eksamensperiode og diverse samtidig. Gleder meg til BI innlegget 🙂

      1. Det varmer veldig å høre, selvom jeg ikke føler på det selv akkurat i disse dager 🙂 Klem!

    2. Så fin leilighet du har! 🙂 Lykke til med innspurten på skolen! Jeg liker bloggen din veldig godt altså, selv når du har det du selv beskriver som litt reduserte perioder. Jeg har fulgt deg i mange år (og er litt for dårlig til å kommentere), og setter like stor pris på bloggen din nå som før! 😀

    3. Har samme fag som deg, og føler jeg ligger ganske godt an. 🙂
      Leverte sosiale medier i dag, og metoden trenger bare litt finpuss før vi senden den inn morgen, slik ar vi har litt ekstra tid på metode skoleeksamen 🙂
      Lykke til med alle eksamene dine!

      1. Leverte inn sosiale medier selv i dag, metoden er vi ikke helt ferdig med enda men det kommer 😀 Blir så deilig med ferie! Lykke til du og!

      1. Det skal bli SÅ deilig med juleferie, heldigvis er jeg ferdig med de verse eksamene nå så det er bare “koseeksamener” igjen, haha 😀 Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg