KNEKKEN PÅ INNKJØP

IMG_6418-2IMG_6428-2IMG_6408-2IMG_6412-2

Dagene er lange og intense, but so far so good! Onsdag og torsdag har det vært jobb i snitt 12-13 timer hver dag, og vi flyr rundt i Oslo på forskjellige agenturer for å sikre oss de beste godbitene for høsten 2016. Siden jeg ikke var helt frisk i utgangspunktet har jeg sykemeldt med de første timene i dag, og møter ikke opp med resten før vi skal på Filippa K klokken to.

Haha, i går fikk jeg forresten helt sykt knekken! Måtte vært et komisk syn. Vi var på innkjøp hos Elisabeth Stray Pedersen da feberen slo meg midt i fleisen. Hun viste fram sine nydelige plagg, mens jeg nærmest lå i stolen som en slapp, uttrykksløs fisk. Jeg satt også med både jakken og skjerfen på siden jeg frøys sånn. Å vise engasjementet mitt for plaggene var helt umulig, for det var virkelig mye fint. Huff, årets verste innkjøpskandidat? Tviler på at jeg får komme på besøk til neste år, for å si det sånn..

Da vi kom på Minimum sent i går ettermiddag var heldigvis knekken over, og jeg løp rundt på showroomet der som en høne. Da jeg så bildene over, og hvor langt håret mitt var på avveie forsto jeg likevel at knekken hang litt igjen – men det var gøy! Elsker å komme på Minimum, og jeg elsker de som jobber der. Nå sporet jeg veldig av merket jeg, beklager det. Nå skal jeg samle krefter for dagen. Selv om jobben ikke starter før klokken to, er den likevel ikke ferdig før langt på natt. Så, vi snakkes!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg