KLIPPE MEG KORT?

ANNONSE – Affiliatelinker

BLUSEHER / SKINNBUKSERHER / DIAMANT BHHER

Gårsdagens styling! Det ser nesten ut som jeg har klipt håret, men egentlig er det bare krøllet sykt mye. En skikkelig annerledes look på meg, you like? 😀

Nå vurderer jeg nesten å klippe håret mitt kortere. Egentlig haaater jeg når jenter som alltid har hatt langt hår sier de skal klippe seg kort, fordi det er mer voksent. Får helt panikk og vil bare stoppe tiden. For voksen til langt hår?! Men, nå er jeg der selv at jeg syns det er freshere med litt kortere og sunnere hår. Jeg har hatt langt hår hele livet, så kanskje det er på tide med en forandring. Klarer ikke helt å bestemme meg, men tanken frister veldig! Hva tror dere? ♥

BLUSEHER / SKINNBUKSERHER / DIAMANT BHHER

June sin kjole – HER

Noen bilder fra frisørsalongen i går! Var hos Hairport på Sandaker og fikset sveisen før turen bar videre på party. Herregud for en gøy kveld med litt for mye innabords. Wopsi, happens every time! Startet med sushi-bonanza hos Sumo Solli, før vors hos June og lukket fest på 8 bar på Grand Hotell.   I dag er det med andre ord en søndag i kjent Julia-stil. Alt for mye junk food og ingenting produktivt på agendaen.

Hallo, en annen ting! Var på visning på en leilighet i går, som vi dessverre ikke fikk siden de som kom før oss takket ja på stedet. Den lå på Vulkan, som er perfekt beliggenhet i mine øyne. Skikkelig surt, og jeg merker det stresser meg litt at vi ikke har funnet en leilighet enda. La ut annonse på Finn, og får seriøst flere meldinger hver eneste dag med folk som vil leie til meg og Karen – men dessverre ingen som er av høy nok standard eller størrelse. Så, om du vet om en jææævlig fin leilighet med syyyykt bra standard i Oslo så send meg en melding ♥

8 kommentarer
    1. Jeg klippet meg på lørdag, gikk fra like langt som du har til lang bob, angrer ikke et sekund! Det tok 10 min å føne og rette det, og kjapt og greit å krølle det også. Er superfornøyd! Tror du ville kledd det du også!:) Ha en fin dag:)

      1. ååh, men syns det er så skummelt! Om man ikke like det tar det jo evigheter til det vokser ut igjen, haha. Vi får se hva jeg gjør 😀 Ha en super dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg