klikk

 Åh, jeg er sååå lei av å bo i en koffert!! Finner aldri noe å ha på meg, fordi alle klærene mine ligger blandet sammen i mange forskjellige kofferter, bagger og kasser. Enda er det én uke til jeg flytter til Oslo, og jeg holder på å bli gal! Rommet jeg sover på hos mamma ser ut som et lager, der det ligger alt fra klær, håndduker, sengetøy og undertøy overalt. Det er såvidt jeg klarer å komme meg fra døra og bort til sengen. Grrrrrrrr, klikkkkk. HAHAHA FINT OUTFIT! Tee og shorts i dette været liksom. Dessverre orker jeg ikke lete fram noe bedre. (tulla ville bare vise fram kroppen min) Tell til ti nå Julia, før du skriver noe dumt. Huff. Nei, jeg er bare så lei av alt kaoset. Jeg liker ikke å leve i rot, og derfor er det svært ugunstig for meg å leve i en koffert. Det er greit på ferie, i ett par uker, og bonusen er et annet land. Det er IKKE greit når man er hjemme. Jeg gleder meg så sykt til den dagen alt er ferdig pakket ut i Oslo. Da kan jeg endelig slappe av igjen. Nå går jeg med skulderne opp til øra, og vil egentlig bare bo i joggedressen fram til jeg flytter. Haha, huff! Utenom klesrotet så har jeg det ganske fint altså. Det bare irriterer meg veldig. Nå er det jo bare en uke til jeg flytter, og jeg gleeeeder meg! 😀 Wiii hurra! Nå har det blitt litt mange sinna-Julia-innlegg de siste dagene, så skal prøve å være litt mer positiv i morgen! Mihi. Natta da.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg