KLEIN

GOD HEEELG! De fleste er vel ferdig med skole eller jobb nå? 🙂 Jeg startet denne fredagen med å være fyllesyk.. Meg og et par venninner dro ut for å ta en øl, og før vi visste ordet av det sto vi med hodet i været og shottet tequila. At jeg aldri lærer… Dro hjem ganske tidlig i går egentlig siden jeg får besøk av kjæresten i dag, tenkte det ikke var verdt å være alt for kvalm.. Litt fornuftig likevel da kanskje? Nå har jeg nettopp dusjet og fikset meg litt, så nå skal jeg bare ut å kjøpe inn litt småting før han kommer.  I helgen blir det bare rolig for min del iallefall, merker jeg er så sykt lei av å alltid måtte være helt utkjørt når søndagen kommer. Da blir liksom mandag også ødelagt! Noen som kjenner seg igjen? Snart er det jo også juleferie, og da kan jeg love dere at det blir nok innabords og nok fyllesyke dager. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg