Klein.com

Hei, og god dag! Egentlig litt deilig at det regner i Oslo i dag, for da kan jeg dra meg på sofaen med god samvittighet. Både jeg og Glenn er veldig redusert etter i går, så det gjelder å slappe av slik at man er klar til jobbing i morgen igjen! Apropos i går. Hadde en kjempekoselig kveld sammen med Ida og Kjetil. Hadde ikke sett noen av de på flere år! Herregud, tiden går så innmarri fort. Satt først på Olivia før vi dro hjem til Ida for å vorse mer og ut på byen. Endte opp i seng ganske tidlig i går, rett og slett fordi jeg var aaalt for full. Vedder på at Ida serverte meg hjemmebrent 96%, haha! Dette var ikke kveldens antrekk altså, men jeg har faktisk ikke et eneste bilde fra i går! To bloggere sammen, men null bilder. Jaja. Alt jeg har på meg på disse bildene er fra Zara forresten. 

Nå skal jeg sove en liten time, før det blir tapaskos senere ikveld. Det blir deilig å fylle opp magen, mmm!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg