KLAR TIL Å STUPE

(inneholder annonselenker)

God morgen! Like tungt å stå opp i dag, men tydeligvis var motivasjonen mye større. Det skal sies at jeg satt i fosterstilling på sengekanten å glodde ut i luften ti minutter før jeg klarte å komme meg i dusjen. I dag har vi nemlig blitt invitert på frokost på en båt på Aker Brygge, så jeg kunne ikke slumre lenge! Det finnes vel ingen bedre måte å starte dagen på, iallefall når det er soool 😀 Nå sitter jeg med en turban på hodet og skal straks stupe ned i sminkebaggen med trynet først. Håper alle får en nydelig tirsdag, under finner du gårsdagens antrekk!

IMG_8979-2IMG_8988-2IMG_9033-2

IMG_9083-2ToppHM / BukseHER / SkoHER (annonselenker)

5 kommentarer
    1. Kjempefint antrekk! Jeg bare lurer på en ting, hvordan forbrenner man fett på magen? Hvilke øvelser er best for det? 🙂 Du har jo personlig trener, og jeg syntes du er i så god form, så tenkte kanskje du vet det eller din PT 🙂 Takk for svar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg