KLAR FOR JULEFEST I STOCKHOLM!

YESSS, da er jeg straks klar for det årlige Christmas Partyet til NLY Man i Stockholm! Det er invitert rundt 100 mannlige influencere fra hele norden, mens jeg og Andrea klarte selvfølgelig å sikre oss invitasjon fordi 😉 Hahah! Man må jo støtte sin mannlige blogg-kollega Bjørn Erik, om så det er å dra på herrefest i Stockholm. Ikke at det gjør oss noe. Jeg syns å huske vi koste oss maks på fjorårets fest, selv om vi omtrent var de eneste jentene. 10hihihiihi. Nå føler jeg meg fæl. Neida. Jo litt.

Her er noen bilder fra NLY Man sin julefest i fjor. Jeg elsker seriøst kjolen jeg hadde på meg! De har fått inn en lignende en på Nelly nå, og den finner du her ♥ Den er omtrent prikk lik, eneste forskjellen er litt rundt halsen.

Viser dere bilder fra festen i morgen. Nå må vi komme oss avgårde. Ha en superfin kveld ♥ Husk at du får -20% avslag på HELE NLY Man med koden “julia20MAN”. Perfekt til kjæreste og kompisgavene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg