KLAR FOR SK18

SUNNIESHER / BIKINIOVERDELHER / BIKINITRUSEHER

Et veldig sent hallo fra meg i dag! Jeg har signert kontrakten på ny leilighet (som jeg egentlig burde gjøre før jeg annonserte det i går,lol), pakket nettbutikkbestillinger oooog…..bare surret rundt? Noen dager er hodet mitt bare overalt, haha! To-do listen min er med andre ord like lang som da jeg våknet i dag tidlig. Wopsi.

Noen bilder fra søndag! Vi badet og koste oss, helt til vi fant ut at det tidligere hadde vært spor av e-coli(?) i vannet. Litt kjipt å finne ut når man sitter der nybadet med saltvannsdråper rennende ned i ansiktet. Men, man får bare se positivt på det! I verste fall får man diaré i noen dager, og kroppen blir klar for SK18.

Har dere forresten sett artikkelen om haien i Stavanger? Herregud flaks jeg fikk årets første bad på søndag, for det blir også det siste!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg