KLAR FOR OPERASJON

God morgen! Jeg sitter på kjøkkenet å super i meg en kaffe. Prøver å avvende kroppen fra energidrikk, for å starte med kaffe i stedet. Langt mer økonomisk, og bedre for kroppen! Så langt funker det ikke særlig bra. Det ender som regel opp med at jeg starter dagen med kaffe så fort jeg våkner, og drikker en energidrikk en time etterpå. Dobbelt opp. Det var ikke planen! Uansett. I dag skal jeg operere synet, og jeg er skikkelig nervøs. Ikke fordi jeg tror det kommer til å bli vondt eller noe sånt. Men jeg har skikkelig angst for å ha ting nærme øynene mine. Får panikk bare av tanken. Jeg er livredd for å blunke hele tiden og ødelegge hele operasjonen! Nå vet jeg ikke helt hvordan disse lasergreiene fungerer, men de har vel noen tips og triks til gale blunkere som meg. Det går nok fint!

Eline kommer å henter meg når jeg er ferdig, og dagens planer er egentlig å ligge langflat på sofaen. Hva skal jeg finne på? Jeg er en person som blir ufattelig fort rastløs, og mååå ha stimuli hele tiden. Skikkelig slitsomt. Siden jeg ikke kan se på noen timer etter operasjonen får jeg bare sitte i blinde. Kanskje høre på en podcast! Noen som har anbefalinger på den fronten?

Nok skravling, nå skal jeg lufte Zara før jeg drar til Memira. Vi snakkes senere ♥

8 kommentarer
    1. Elsker disse bildene av deg! Du er fantastisk fin med vippe extensions og sminke, men du er minst like fin, om ikke finere, uten også. Du er sunn og fresh ut her, og jeg digger når store bloggere viser seg uten sminke også! Håper operasjonen gikk bra!

      1. Åå tusen takk! <3 Operasjonen gikk kjempebra, nå er jeg bare veldig spent på resultatet 😀 Håper du får en fin helg, klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg