KLAR FOR FADDERUKE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det var en nervøs Julia som for ett år siden gikk inn portene på BI Bergen, klar for fadderuke. Jeg kjente én annen person som skulle starte første året, og jeg holdt meg naturligvis til henne mens vi gikk opp trappen og inn i auditorium 1. Der fikk vi info om fadderuken og ble etterhvert delt inn i faddergrupper. Jeg kjente ingen, men det gjorde ingenting. Jeg har en tendens til å skravle om alt og ingenting så jeg ble fort kjent med bl. annet Ingvild. Hun var fadderen min til de som ikke visste det! Nå er hun en av mine bedre venninner. Moro hvordan det skjedde.

Det er nå tid for fadderuke igjen, men i år skal jeg være fadder! Jeg husker selv hvor nervøs jeg var i fjor, så målet for denne uken er å ta imot fadderbarna med så åpne armer som mulig. Dette er deres uke, og alt jeg vil er at de får en knallstart på utdannelsen. Ingen kan feste som BI studenter 😛 😛 Haha, neida!

Add meg på snapchat “julianyland” for å se hvordan denne uken går!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg