KLAR FOR ET NYTT ÅR

ANNONSE – Affiliatelinker nelly

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER

Første mandag i 2020 🙋🏼‍♀️ Hvordan føles det? Den siste uken i året brukte jeg på absolutt ingenting. Iallfall ingenting fornuftig. Jeg har sovet ca 12-13 timer hver dag, spist alt for mye mat, hatt seriemaraton og bare latet meg til det fulle! Det var akkurat det jeg trengte for å lade batteriene for et nytt år med ny motivasjon 😀 Jobb, skole og generelt bare være produktiv og flink!

I dag har jeg idemyldret og jobbet sammen med Andrea (hun har begynt å blogge igjen, sjekk ut her!) Så nå skal jeg straks runde av årets første arbeidsdag med en joggetur i Frognerparken. Det kommer til å bli veldig deilig ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg