KLAR FOR ÅRETS SISTE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(Vinnerne i kinokonkurransen er trekt, dere skal ha fått en mail fra Kim Ida i United Influencers, så sjekk innboksen og søppelpostkassen ♥)

I kalenderen min står det “julieferie♥” i dag. 16. desember, endelig er du her! Etter klokken tikker 12 har jeg offisielt fri, fra skolen iallfall. Endelig kan jeg bruke så mye tid på bloggen som jeg vil. Tror ikke du skjønner hvor frustrerende det er å ha så mange ideer, tanker og innlegg klare men ikke tid til å lage de. Det er faktisk ingen overdrivelse å si at det spiser meg opp innvendig. Nå har jeg tre uker med skolefri til å jobbe med bloggen døgnet rundt om jeg vil, og det er en god følelse. På søndag reiser jeg hjem til Molde, så jeg kjenner nok ikke på julestemningen før da.

I mellomtiden; ønsk meg lykke til på årets siste eksamen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer
    1. Hei Julia!
      Jeg er spent på å høre om den ansiktsbehandlingen du tok for litt siden?
      Kommer det et innlegg snart? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg