KLAR FOR ÅPNINGSFEST

Reklame; linkene er annonselenker

BODY  – HER / SKJØRTHER / PUMPSHER

Hei og god lørdag ♥ Her har dere antrekket jeg….ikke skal ha på meg i kveld. Haha! Jeg kledde på meg i all hast, og kom på at vi faktisk skal ha åpningsfest for vår egen butikk REGN – og da burde man jo strengt tatt ha på seg noe fra egen butikk? Wopsi! Jeg har nå skiftet til en døøødsfin polysilk-kjole fra MOSS Copenhagen, og jeg viser dere bilder av den i morgen. Så får jeg spare dette antrekket til en annen gang! Klem

OLYMPUS DIGITAL CAMERA 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg