Klar, ferdig, GÅ.

Våknet opp i dag tidlig, og bare Men så kom jeg på at i dag starter oppkjøringen til SOMMERKROPPEN 2013!!, og jeg hadde lagt alt av brødmat ned i fryseren. Må egentlig bare le av hele konseptet. Selv om vi alle later som om vi ikke bryr oss om sommerkroppen, så gjør vi alle det – om vi liker å innrømme det eller ei. Man vil jo gjøre det beste ut av utgangspunktet man har, og jeg for min del føler meg ikke komfertabel om jeg skal ligge i bikini om jeg vet jeg proppet i meg en pose potetgull kvelden før. Så nå kutter jeg ut et par ting i matveien, så får vi se om det kombinert med trening gir resultater.  Det jeg kommer til å kutte ut framover er vel egentlig brød, potet, pasta og slike type ting. Kommer til å spise mye fisk, kylling og grønnsaker. Jeg er absolutt ingen ekspert, men det kommer visstnok til å fungere. Det sier iallefall en kompis av meg, og da tror jeg på det!
Akkurat nå sitter jeg på kontoret og har en liten bloggpause. Bildet over tatt fra min første dag her på jobben i Bogstadveien, der David går igjennom litt av mine arbeidsoppgaver. Tenk, jeg har vært her i to måneder allerede! Føles ut som om jeg startet for bare et par uker siden.. Tiden flyr virkelig fra meg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg