KLAR FERDIG GÅ

God morgen! Dette kommer til å bli en kjempehektisk dag, så det gjelder å henge i før jeg må dra på skolen om litt. Er ikke ferdig med forelesning før klokken fem, og etter det skal jeg på Wake Up, et arrangement vi i BIS marketing sammen med fagutvalget på skolen skal arrangere. Er så utrolig spent på hvordan det blir, krysser fingrene for at vi nailer det 😀 Etter foredragene er ferdig blir det quiz med noe godt i glasset regner jeg med. Usikker på om jeg skal ut på byen eller ikke, vi får se hva kvelden bringer!

(Adlink)

Nå har de et sykt tilbud på nelly btw, der får dere NLY shoes til bare 149(!!) kroner. Utrolig billig for sko spør du meg. Du finner hele salget HER 😀

skooo1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

3 kommentarer
    1. Vurderer å kjøpe de her http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/festsko/nly-shoes-427/block-heel-sandal-429061-14/ men mener du har de i en annen farge hvis jeg ikke husker helt feil? Lurte på hvordan de var i størrelse og om de er vanskelige å gå på? er ikke heeelt dreven på høye sko:P er det så tykk hel som det ser ut som? håper du kan svare
      Ha en super dag Julia:D og snart heelg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg