KLAR, FERDIG, GÅ

//Annonse Hei og god søndag! Det er kanskje ikke alle som vet det, men nå har jeg startet å trene igjen. Siden jeg er på besøk med Birte i Bergen er det ingen kjære mor, så jeg må bare stå på. Hun er en treningsnarkis uten like, og da hjelper det lite at jeg heller vil purke på sofan med seriemaraton i stedet. Deilig er det, iallefall! I annledning min nyoppstartede trening har jeg skaffet meg nye ørepropper og et sports armbånd til jeg skal løpe. For meg er det viktig at øreproppene har god lyd og at de ikke sklir ut så snart jeg blir svett i øret. Eller, jeg blir kanskje ikke svett i øret, men dere skjønner hva jeg mener.. Det er salg på begge produktene nå, så sjekk de ut!
Sportsarmbånd SALG kun 64kr HER! Passer både til iPhone 4 og 5.
Hørepropper med kjempebra lyd som stenger ute støy, SALG bare 19kr HER! Tusen hjertelig takk nok en gang, handelsportal.no. De har alltid så utrolig mye kult og praktisk til en veldig billig penge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg