kjøretur i finværet

 Herlighet, for en nydelig vær det er i dag! Kunne virkelig ønske jeg hadde mulighet til å gå meg en skitur, fjelltur – hva som helst. Dessverre er ikke formen på plass, og da gjelder det å høre på kroppen. Jeg tok derfor med meg bilen på en liten luftetur, bare for å nyte utsikten litt. Hadde det ikke vært for at det er minusgrader ute, så hadde jeg lagt meg på solsengen på terassen asap. Sommeren kan bare komme nå. Er det forresten bare meg som syns vinteren har vart ekstremt lenge i år? Litt lengre enn den har gjort tidligere? Helt grusomt etter min mening. En måned er nok med kulde og snø..  Slik utsikt kan jeg vel bare glemme når jeg flytter til hovedstaden. Men jeg kan ikke klage. Bytter gjerne ut dette mot klesbutikker og sushi-resturanter! Neida. Det kan være greit å bytte litt på?   
Lue fra Barts, og solbriller fra RayBan 🙂
Gosh, nå må jeg mase enda litt mer om utsikten. SE så fantastisk da! Blir helt våryr av å se på dette, jeg. Haha. Nå skal jeg legge meg godt til rette i sofaen, å se på 4-stjerners middag maratonet på tv Norge. Jeg elsker det programmet! Helt fantastisk at alle episodene går på rekke og rad på søndager. Perfekt nå som internetten i huset er ute av drift. Takk Gud for 3g, hvis ikke hadde jeg ikke hatt sjangs til å blogget i det hele tatt..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg