KJAPP OG SUNN SNACKS

Hei hei! Kom nettopp hjem fra Grünerløkka, der jeg har vært å på besøk i den nye leiligheten til June og Aleksander. Kjempefin med super beliggenhet midt i Rignes Park. Åh, jeg har så sykt lyst å flytte dit selv!! Hvem vet, kanskje jeg kommer meg til løkka etterhvert også? Det er så innmarri mye mer som skjer der enn på Majorstuen! Uansett da. Vi lagde oss litt sunn kveldsmat, herlighet så godt og ikke minst enkelt! Dette brukte vi: >> En pakke med salmalaks
>> Kremost
>> Advocado
>> Agurk
>> Ingefær 
>> Soyasaus Du kan egentlig bruke det du selv syns smaker best til salmalaks. Bare skjær alt opp i biter, og nyt! Jeg som eeeelsker sushi syns dette var helt nydelig iallefall. Et sunnere alternativ også siden vi kutter risen.  Hundene følgte også spent med på hva dette var for noe. De koser seg sånn sammen, selv om Zara er hakket mer hyperaktiv enn Canelo. Hun hopper på han og er skikkelig irriterende, mens han bare ligger der å ser rart på henne.. Haha, huff!
Nye klær fikk de seg også i dag! Er usikker på hvor de er fra, men skal legge ved en link når jeg får den fra June.

Nå skal jeg legge meg. Dagens antrekk kommer i morgen tidlig! Skal opp tidlig for å dra på Cardio Energy time på Elixia, tror jeg iallefall. Akkurat nå er jeg brennsikker på at jeg klarer å våkne, men jeg kjenner meg dessverre såpass godt at jeg vet sengen frister mer når vekkeklokka ringer. Ha en god natt så lenge, og kryss fingrene for at jeg kommer meg opp i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg